קומפקטוס
חברת קומפקטוס עין החורש, הפועלת כבר קרוב ל- 50 שנה, מציעה פתרונות אחסון חכמים ומתוחכמים בשילוב יחודי של יתרונות בלעדיים: חסכון אדיר בשטח הרצפה המאפשר נפח אחסון גדול ב- 150% יותר מכל פתרון אחסון אחר, ועיצוב אסתטי בצבעים המותאמים למקום ההתקנה. מתקני האחסון של קומפקטוס, הינם מערכת מתוחכמת להפליא של יחידות אחסון הנעות על מסילות ומאפשרות גישה ביניהן במקום הרצוי. שיטה זו מביאה לחסכון של כ- 70% בשטח רצפה יקר, מאפשרת ניצול אופטימלי של החלל המיועד לאחסון ותורמת משמעותית לחסכון קבוע וארוך טווח ללקוח. מתקני קומפקטוס מספקים פתרון אופטימלי בו משתמשים בעיקר מרכזים לוגיסטיים, מפעלי תעשיה, משרדים גדולים, ספריות, ארכיונים וגופים מוסדיים- החלו לחדור לאחרונה גם לחנויות קמעוניות, המוצאות בקומפקטוס פתרון יעיל, חסכוני, נוח ואסתטי. לאחרונה התקינה החברה מערכ
למה לופטים
פלג קורא לעירית תל אביב לעודד מעבר של צעירים ובעלי מקצועות חופשיים למגורים בלופטים באזורים מסחריים: העירייה חייבת לפעול למען היתר רישוי לבעלי מקצועות מתאימים לכך. יש כבר מספר לא מבוטל של אדריכלים, מעצבים, אנשי היי טק, אינטרנט ואחרים שגילו שלופט הוא סביבת החיים המתאימה להם ביותר רבות דובר בתופעת התמוטטות מרכזי הערים והתמוססות המרקם האורבאני לטובת הקניונים ומרכזי הקניות שמחוץ לעיר ולטובת תופעת הפירבור (מעבר של אנשים מהעיר לפרברים) עשרות ומאות מבני הלופטים למיניהם ששימשו בעבר לתעשייה זעירה ולמסחר עומדים כאבן שאין לה הופכין ומחכים לגאולה. מבנים אלה, הממלאים אזורים שלמים במרכזי הערים, לא נזקקים לתוויות של פינוי/בינוי או תוויות פופוליסטיות אחרות. בערים מרכזיות בעולם אנו עדים לתופעה שהחלה כמפלטם של אמנים וסטודנטים שחיפשו מגורים זולים
עיטורים איסלמיים
חברת גומיירה, הבעלים של בורג אל ערב ובתי מלון נוספים בדובאי ובעולם, מקפידה מאוד על עיצוב הפנים. פריטי אומנות איסלמית, חפצי חן ואביזרים משלימים משולבים בתבונה בכל פינה ומבקשים צילומי תקריב. השחקנית המיתולוגית גלוריה סוונסון, בתפקידה האלמותי כנורמה דסמונד בסרט סנסט בולברד הכניסה לפנתאון האמירות ההוליוודיות את המשפט האלמותי: “Im ready for my close-up Mr. DeMille לו פרטי העיצוב הקטנים הפזורים בכל פינה במלונות הפאר של חברת גומיירה, היו יכולים לדבר, זה היה המשפט הראשון שהיו אומרים. במבט בוחן מקרוב יכול לעמוד על החן הרב הטמון בהם. האומנות האיסלמית, הנטועה עמוק בשורשי הדת, עוסקת באלמנטים של סדר ואחידות. אחד המאפיינים הבולטים ביותר בעיצוב הפנים הוא חזרה על אותו דפוס עיצובי על פני שטחים גדולים. צורות גיאומטריות המשקפות את עולם החי ו
עיצוב פנים-מעורר רגשות
פרד בולד, מעצב רב פעילות, מקשט את חיינו בחפצים חלקלקים, חמקמקים ועתירי פיתולים וקימורים. מטרתו העיקרית היא ליצור דיאלוג בין המוצר לבין המשתמש ולעורר אצלו תגובה רגשית. המילים אותן בחר המעצב האמריקאי פרד בולד להציג עצמו, ממצות בקצרה את הגישה העיצובית שלו: היצירות אותן אני מעצב פונות הן לרגש והן לשכל, המשחק הזה בין הצד הימני של המוח לבין הצד השמאלי, נראה פשוט על פניו, אך הוא מערב ניגודים בין אור לבין צל, בין מים לבין אש, ויוצר אשלייה של תנועה- המיועדים כולם לעורר תגובה רגשית אצל המתבונן גישה זו, השמה דגש על יצירת מעורבות רגשית אצל הקהל, הפכה בשנים האחרונות להיות הבון טון בקרב גדולי המעצבים בעולם, אשר פרד בולד נמנה עליהם. בולד מוקסם מהמשחק בין אור וצל, מוקסם מתנועת המים ומצליח להעביר אותם לתוך יצירותיו האלגנטיות. בולד נולד בפיטסבורג, אוהי
לביאת עיצוב פנים
שועי עולם משחרים לפתחה, צלמי פפראצי רודפים אחריה, עסקיה מגלגלים מליונים, היא כותבת ספרים, יש לה קו מוצרים משלה, חנות מפוארת בלונדון ובית ספר לעיצוב פנים. ביתה הפרטי בלונדון הוא תצוגת תכלית של יכולותיה יוצאות הדופן. קלי הופן נולדה בקייפטאון בדרום אפריקה, ועברה עם משפחתה ללונדון כשהיתה ילדה, שם היתה מסתובבת בדירות לדוגמה של פרוייקטים יוקרתיים כשהיא מתלווה לאמה חובבת העיצוב. כשיתה בת 17, נפטר אביה ולאחר קריירה קצרה כזמרת בלהקה, החלה לעסוק בעיצוב פנים. בזכות אישיותה הססגונית וכשרונה ליצור חללים קסומים, הצליחה למקד הרבה תשומת לב ולא מעט לקוחות מקושרים שהביאו בעקבותיהם לקוחות חדשים, קרוב לודאי מקושרים היטב אף הם. רק בשנה האחרונה, המותג קלי הופן גלגל מחזור שנתי של 18 מליון לישט, והיא עצמה זכתה בלא פחות מחמישה פרסים יוקרתיים, החשוב שבהם הוא